Hem » Medlemskap

Bli medlem!

Du blir medlem genom att registrera dina uppgifter. Är ni flera i en familj så registrera varje familjemedlem med samma e-postadress.

Medlemsavgiften för 2024 är:

• 100 kr för vuxen (från och med 17 år)
  • 50 kr för barn (till och med 16 år)
  • 250 kr för familj. Max 2 vuxna (från och med 17 år) och fritt antal barn (till och med 16 år)

Bli ny medlem!

1. Registera

Tryck på knappen och använd formuläret. Om du registrerar familj – kom ihåg att registrera alla familjemedlemmar inte bara dig själv. Vi kan lättare beviljas stöd och bidrag om vi kan ange antal medlemmar och andel barn/ungdom.

2. Betala

Du sätter in medlemsavgiften på bankgiro 503-1604 eller swisha till nummer 123 525 20 93. Märk betalningen med din (eller familjens) e-postadress som du använda för att registrera medlemskapet.

Förnya ditt medlemskap

Du som redan är medlem förnyar ditt medlemskap genom att sätta in medlemsavgiften på bankgiro 503-1604 eller swisha till nummer 123 525 20 93.

Märk betalningen med din (eller familjens) registrerade e-postadress.

Kontakta oss

Har du frågor eller vill avsluta ditt medlemskap kontakta oss på info@klingstabygdensif.se